Direktlänk till inlägg 5 december 2011

www.spinglo.com en ny ballsida kom ihåg spinglo !

Av Anders Erko - 5 december 2011 12:24

Hej alla har dykt på en ny cool onlinetjänst som jag aldrig sett tidigare. Denna tjänst kallas för Spinglo och är faktiskt riktigt bra. Det handlar om att du själv skapar din startsida på internet, med sökfunktioner, skräddarsydda dealar, men ock så det bästa är att du själv kan dra in de rss flödena som du vanligen går in på när du börjar surfa. Dvs dina favoritsidor. Eftersom vi lever i ett samhälle där tiden blir allt mer begränsad så är det klockrent att jag kan få mina flöden bara jag öppnar upp ett internetförnster. Kommer hålla utkik och följa denna sidas utveckling då jag verkligen tror på grundidén.

Men som sagt så länge gå in och registrera er direkt på http://www.spinglo.com/ och testa tjänsten själva.


Ha en bra vecka så kommer snart mer info


hej hej


 
 
Ingen bild

Jessica

6 december 2011 10:56

Hej svejs, har precis reggat mig riktigt ball idé. Håller på att tipsa mina vänner om spinglo. Tack för tipset och jag kommer också följa utvecklingen med spänning.

Anders Erko

6 december 2011 17:12

Hej Jessica visst är den bra, jag håller på med det just nu och lägger in nya favorit rss flöden! Ska bli kul och se vad spinglo har att erbjuda bara om ngn månad eller två.

 
Ingen bild

Göran Eriksson

6 december 2011 10:57

Hade hört talas om spinglo förut, men då vill jag minnas att det inte va så mycket att hänga i julgranen. Men nu vilken facelift, riktigt cool sida som jag kommer garanterat använda denna tjänst. Ska bli kul att följa!

Anders Erko

6 december 2011 17:11

Va roligt att du gillar spinglo med,kommer uppdatera allt eftersom ! Trevlig kväll

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders Erko - 16 maj 2012 14:01


Vad är Spinglo? Det fick jag som fråga idag på lunchen, vilket jag förklarade väldigt mycket utifrån den input som man kan hitta på deras sida. Så mycket av detta är taget därifrån, sen har jag min egna uppfattning som jag även skrivit om i tidigare...

Av Anders Erko - 14 maj 2012 13:45

Hej alla glada va ett tag sen sist!   Har haft fullt upp och inte haft världens tid över för bloggen,men nu fick jag en lucka och tänkte ge er lite goda nyheter.       Spinglo lanserade för en tid sen en helt ny clean design i sitt arbe...

Av Anders Erko - 2 april 2012 13:31


Hej nu har en ny  unik shopping portal släppts på  spinglo . Får hela tiden frågor om hur man blir medlem och du måste idagsläget ha en injudan vilket jag skrivit i tidigare blogginlägg. Men för er som missa den kommer den nu igen:-). MIn inbjudnin...

Av Anders Erko - 23 mars 2012 17:00

Ville bara önska alla mina läsare en riktigt skön helg, haft en galen vecka. Så ska bli riktigt skönt att vila upp sig.   Trevlig helg till er alla   hej svejs och sköt om er   Anders ...

Av Anders Erko - 8 mars 2012 11:30


    Hej i vårvädret, måste bara säga till er att shit va kul funktionaliteten med spinglo är, när det kommer till det här med nyhetsflöden. Eller om man ska va lite mer internationell det här med "feeds" :-). Så jäkla smart jag sparar in så sjuk...

Ovido - Quiz & Flashcards