Alla inlägg den 27 december 2011

Av Anders Erko - 27 december 2011 12:16

Hej igen hoppas ni hade en mysig julhelg för det hade verkligen vi.

Har fortfarande kvar ett gäng gäster som stannar fram tills fredag så det kommer fortsätta med uppesittarkvällar, god mat, massa vin och en jäkla massa skratt. Precis som det ska vara i juletider :-) Kommer försöka ta mig ut på mellandagsrean och se om man kan tokfynda lite granna. Det brukar ju inte vara så svårt dock brukar det va så jäkla mycket folk dock så man blir helt stressad av all trängsel. Men julklapparna från partnersiten till spinglo  gick verkligen hem, och det råder fullkomligt kaffekaos här i stugan, i positiv bemärkelse såklart. Sen har jag också fått en del nyfikna blickar när jag suttit i soffan och pulat med ipaden eller laptopen, om min startsida på internet. Särskilt när ngn lånat dessa av mig så är det ganska svårt att undvika att spana in siten lite mer. Det roliga är att alla mina syskon och kusiner reggade sig direkt med deras facebook konton, för att kunna testa tjänsten själva. Alla är rörande överens om att detta skulle kunna bli något på sikt. Folk tycker ju att designen är riktigt schysst och sen hela grundidén med att få in sina favoritsidor i rss flöden på ett snyggt och cleant vis har de verkligen lyckats med.    

Sen blir det ju lite extra självklart för båda mina syskon att gå in på spinglo nu när de har varsin kaffemaskin, då kan man ju lika gärna lägga lite tid på att anpassa sidan efter sitt egna behov.


Så nu när det ändå är mellandagar och man inte har riktigt lika mycket på schemat som vanligt.

Tycker jag att Du/NI ska ta er den korta tiden och testa www.spinglo.com


Ha en fortsatt skön ledighet, och så hoppas jag att ni också lyckas göra en del klipp på rean :-)

Hörs innan det nya året ska firas!


Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards