Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Anders Erko - 8 mars 2012 11:30

 


Hej i vårvädret, måste bara säga till er att shit va kul funktionaliteten med spinglo är, när det kommer till det här med nyhetsflöden. Eller om man ska va lite mer internationell det här med "feeds" :-). Så jäkla smart jag sparar in så sjukt mycket onödigt surfande utan inne på spinglo har jag allt samlat enkelt och smidigt. Kommer jag på en sida som jag glömt lägger jag bara in den också. Plus att som jag upptäckt kan man ju hämta inspiration över det som är officiella feeds, som man också kan adda til sin egna profil inne på spinglo väldigt lätt.


Så se till att bli medlemmar så ni också kan ta del av spinglo feelingen.


http://www.spinglo.com/i/anders.erko@gmail.com



KOMMER KOMMA MYCKET BALLT KRING SPINGLO SNART VAD JAG HAR HÖRT!


Vi hörs snart igen


hej svejs


Anders 



Ovido - Quiz & Flashcards