Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Anders Erko - 14 maj 2012 13:45

Hej alla glada va ett tag sen sist!


Har haft fullt upp och inte haft världens tid över för bloggen,men nu fick jag en lucka och tänkte ge er lite goda nyheter.


 


Spinglo lanserade för en tid sen en helt ny clean design i sitt arbete med att plocka marknadsandelar från andra portaler och communitys.


Som jag berättat förut har det ju lanserat även något som heter spinglo avenue, där tänktet är att hela tiden slussa in nya butiker som har något unikt att erbjuda spinglo användaren.


 



Idag har de integrerat bland annat,


Spinglo dating


 



Världens godaste kaffe i form av Spinglo Core Coffe


 


Och myckat annat är på gång. Så håll ögonen öppna då detta kommer va en samling shopping utöver det vanliga.Med premierade erbjudanden för de som är spinglo användare såklart.


Har även fått höra att det kommer komma mer community funktioner inom en hyfsat snar framtid, vilket också gör det hela mer spännande. Jag själv och mina vänner märker hur mycket tid faktiskt spinglo redan idag spar in åt oss i form av onödigt internetsurfande.Eftersom hela portalen bygger på att du själv skräddarsyr det du redan idag läser på internet fast på många olika sidor. Hämtar hem det under din spinglo profil i ett samlat rss i olika kategorier. Med en lättläst och överskådlig design som ska falla de flesta i smaken. Vilket jag tycker dem verkligen lyckats med starkt.


Så ni som inte redan har hunnit regga er, gör det med min kod

MIn inbjudningskod code  är som följande på spinglo, har även länkat det högre upp i detta inlägg men för er som missat det :
http://www.spinglo.com/i/anders.erko@gmail.com


Ha en forsatt fin vecka alla glada, så håller vi tummar och tår att vädret vänder och att vi får lite ihållande sol och blå himmel.


Ha det fint


/Anders


Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards