Direktlänk till inlägg 10 januari 2012

Kollegan på jobbet träffat en tjej via spinglo, på deras dating JAGODU!

Av Anders Erko - 10 januari 2012 16:15

Halloj på er tänkte bara säga att fick reda på att min kollega träffat en ny kärlek via spinglo. Deras partnersite JAGODU som faktiskt är en riktigt schysst plattform.Som om man jämför med de datingsiter som finns idag har en rad balla nyskapande funktioner.Checka in denna för jag tror det funkar :-) Du hittar registreingen här


Va bara det jag ville säga.


Ha det gött



     

 
 
Ingen bild

Robban

29 januari 2012 18:39

spinglo spinglo spinglo,shit va folk surrar om det just nu.

 
Ingen bild

Lisa

29 januari 2012 18:40

Mmmm har också en kollega som träffat kärleken där, de har en snygg site måste jag säga! Både spinglo och datingen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders Erko - 16 maj 2012 14:01


Vad är Spinglo? Det fick jag som fråga idag på lunchen, vilket jag förklarade väldigt mycket utifrån den input som man kan hitta på deras sida. Så mycket av detta är taget därifrån, sen har jag min egna uppfattning som jag även skrivit om i tidigare...

Av Anders Erko - 14 maj 2012 13:45

Hej alla glada va ett tag sen sist!   Har haft fullt upp och inte haft världens tid över för bloggen,men nu fick jag en lucka och tänkte ge er lite goda nyheter.       Spinglo lanserade för en tid sen en helt ny clean design i sitt arbe...

Av Anders Erko - 2 april 2012 13:31


Hej nu har en ny  unik shopping portal släppts på  spinglo . Får hela tiden frågor om hur man blir medlem och du måste idagsläget ha en injudan vilket jag skrivit i tidigare blogginlägg. Men för er som missa den kommer den nu igen:-). MIn inbjudnin...

Av Anders Erko - 23 mars 2012 17:00

Ville bara önska alla mina läsare en riktigt skön helg, haft en galen vecka. Så ska bli riktigt skönt att vila upp sig.   Trevlig helg till er alla   hej svejs och sköt om er   Anders ...

Av Anders Erko - 8 mars 2012 11:30


    Hej i vårvädret, måste bara säga till er att shit va kul funktionaliteten med spinglo är, när det kommer till det här med nyhetsflöden. Eller om man ska va lite mer internationell det här med "feeds" :-). Så jäkla smart jag sparar in så sjuk...

Ovido - Quiz & Flashcards